Thursday 2 February 2012

tukar seat time makan boleh dapat banyak bini!!!

berita baik untuk para suami.... tukar2 seat time makan boleh dapat banyak bini...... yahoooo!!!! so tukar la sebanyak yang anda mahu!

ok..... tadi kan lunch.... biaserla.... aku pergi menara Naluri.... errr dah tukaq nama..... Menara Atlan.. aku pi sorang jaaa..... errr.... awat p cakap slang utagha nih? pasai... mamat2 sebelah aku makan tadi mai utagha...... depa la dok habaq.... tukaq2 seat boleh menikah ramai..... syiokkk woo???!!! sapa tak mau kan??? subjek feveret lelaki...... sorgaaa tuh!!!!

ok.... enaf... aku cakap Key Ell... balik la...... Kawan2 utara aku time study kat U dulu cakap... aku cakap utara sengau... x sedap! harusla... aku bukan dari sana kan??? aku dari pantai Timur... cer diorg cakap bahasa aku plak?? hagaknye lagi buruk dari bunyik aku cakap utara kot?

berbalik pada citer tadi... aku sampai dulu kat seat tu... so aku dah pilih dekat ngan bawah fan... panas woo KL hari nih walaupun mendung..... betul2 bawah fan dah ade minah utara duk.... mai penang... utara jugak!!! aku diapit..... kiri kanan cakap utara.... camne aku tau? pasal aku dengar dia nak lik penang mlm ni naik flight..... bukan pasang telinga hokkay... dah derang cakap kuat... aku kat sebelah.... boleh dengar la... lainla kalu diaorg wishper2 gituh kan? pas derang abis makan... derang blah la.... mamat dua orang ni dok paling ujung khemah.. a bit panas lah.... deme dok borak2 pahtu sorang guy tu cakap.... mai pindah bawah kipas nuh... panas sinih.. kawan dia cakap..... oh... buleh kaa? pasai pa tak buleh? yeala... pindah2 kawen ramai la kita...... aku masa tu tengah bersisa makanan aku.. tengah kuis2 nasik tu.. dh kenyang sebenarnye.... tp macam sayang nak tinggal nasik sikit lagi.... so dok memaksa diri la tu.... nak tersembur air sirap bandung aku tu dengar.. ridiculous! ada orang lelaki percaya menda ginih???? aku ingat joke free time je..... pasal aku pun penah dengar.. tapi aku tak amek port... tak perlu kot? macam kusi yang tentukan jodoh korang2 kan?.... huhuhu...... 

tapi yang tak bestnye! saat deme bergurau kawen dua tu.... dok pandang2 aku pasal ape? ingat aku nak marah ker? jeling sampai kuar bijik mata ker kt hampa??? ingat aku tak perasan ke? aku nampak la dari ujung mata... aku takdak hal la korang nak kawen 100 sekalipun.... bukan bisness aku.... aku tak kenal korang.... dan korang tak kenal aku.... dan aku makan tak habis pasal aku dah kenyang.... bukan marah pasal korang dok cakap hal kawen dua.... full stop!

p/s: aku dengar  yang sorang tu cakap bini dia baru bersalin 10 hari... :)

No comments:

Post a Comment