Tuesday 21 February 2012

Penjelasan dari empunya badan...


Malam tadi aku terpergi (sebab patutnye aku balik terus dari office, tapi gatal nak ikut dear, pasal malas nak naik bus) program kat bawah ni kat Dewan Beringin, Seri Gombak.. so now aku share ape tuan empunya diri cakapkan malam tadi.....





















dah baca? sila nilai sendiri yea.... :) aku reserve komen aku..... :)

aku percaya setiap manusia stand a chance to defend himself... to have his own words.. even bersalah atau tak bersalah.... tapi kadang2 ada manusia memang tak nak dengar penjelasan... lebih suka terus menghukum.... kan?

p/s: malam tadi aku dapat salam ngan Dr. Wan Azizah.. seorang wanita yang aku kagum! how beautiful is she, sangat polite... manis je senyum....  picta tadak! pasal takkan tengah kalut2 aku nak berpicta bagai plak ngan beliau kan? hehehehehehe...

No comments:

Post a Comment