Thursday 9 February 2012

AAAAY BIRD @ Angry Bird..






oh.... maybe lambat cover citer game nih kan?? tapi takpela.. maybe for the sake updating the blog... ahaks!!

akif sangat gila angry bird skang ni... dia ade collections stickers, notepad--> buat conteng2 jea.., slipar... , toysss...baju n beg je takde lg....:) baru2 nih pangkat ank2 sedara aku datang umah.. kat lappy dia ade sticker angry bird... akif ternampak.... dia memula tegur... aaaaaay bird! aaayy bird! pastu bila tuan dia blah gi ner tah.... datang2 tengok2 akif tengah berusaha kuis sticker tu.... dia nak sticker tu.... igt nak letak kat mana..... dia datang kat aku.... ma...... aaay bird... kakkk aayy bird... (bukak angry bird) FYI... ank aku panggil lappy aku as aayy bird..... pasal dlm lappy aku ade game angry bird... ucu yang bagi.... so aku tengok dah tertampal ayy bird kat lappy aku plak.... pangkat ank2 sedara aku cakap... abisla takde ayy bird dah........ akif dah kutis ayy bird... pastu aku offer beli lain la camtu... pastu dia cakap tak yah.... so aku say sorry and thanks ajela....

aku admitt aku tak pandai sangat main nih.... cik fathin ade bagi aku versi untuk PC.. dah copy pun.... tapi most of the time... dear aje yang menang.. pasal dear lagi terer target dari aku.... kadang2 yg sampai banyak kali aku repeat.. aku tak dapat2 beat... and dear nampak... dear cakap bak sinih... sekejapan je dear beat.... ahaks!! dan akif dia hanye pandai main ayy bird versi touch2 aje.... ipad, ipod.... belagak plak bunyiknye.... tapi memang diakui... ngn touch lagi senang... dr mouse untuk budak2 seusia akif.... kan? tp kt lappy pun ade yg touch kan? aku dah penah ajar akif guna hat tu... tapi kekok jugakkk! so end up dia tengok jela papa n mama dia main ayyy bird!.... seronok sebenarnye layan angry bird nih... nak2 time takleh tido.... hehehehhe...

p/s: aku der ternampak baju shirtless angrybird kt ampang park... comel!! cadang nak beli.... tp sayang.... kalo ijo! terus x minat..... if merah... aku dah angkat tau!!!

No comments:

Post a Comment