Monday 30 January 2012

Mrs.went back to Ms.Heidy Klum...



im shocked hokkkayyyyy!!! Heady -Seal divorced yesterday!..... ok2.... ape masalahnye ek? diorg bukan sedara mara aku pun kan? tapi aku fan Ms. Klum dari dolu2 lagi.... aku suka sangat tengok dia.. masa first time aku tengok ex dia.... i was like... takde org lain ke Ms. Klum oiii...tapi aku cepat2 repentance... yea ah.... dah jodoh dia kan? maybe pada aku tak menyenangkan sangat... tapi pada Ms. Klum dia suka yang macam Seal nih.... :) just aku tak sangka diorg akan bercerai.... pasal aku tengok diorang sangat loving ok........

diorang ade 4 orang anak.. aku adore sangat body ms. Klum ni.... anak 4.... tapi body solid! super model kan?! haruslah!!!! aku suka tengok dia dalam Runaway Project ngan program bual bicara kanak2..... sangat motherly dia nih... apepun.... life must goes on..! dont be soooo sad.... sad jap2 boleh la..... jangan lama2 sangat yea Ms. Klum... :)

p/s: tadi aku pegi masjid jamek. aku nampak sorang pempuan depan aku.... muka merah.. mata merah.. dok tahan nanes.... kesian tengok dia... susahnye nak nanes dikhalayak ramai i.e LRT kan? semua org memandang kekdahnye... termasukla aku... tapi aku more kepada kesian... rasa nak rub shoulder dia and says.. everything will be ok.... dont worry sis.....

No comments:

Post a Comment