Thursday 23 February 2012

Morning update!

hi all!!

pagi tadikan aku biaserla..... lambat lagi ke opis... hahaahahahhahha.. kali ni kol 9 am baru sampai opis.. suppose dear anta aku sampai gombak tetiap khamis... pasal standy by... org standby kat tpt keje kan? dear standby kat rumah.... hahhahahahaha.....pasal.. dia mobile team... means tak payah duk kat specific place... tapi mobile team ni masak...! kalo nak cuti memana kene inform awal2.. even sabtu ahad... mana tau on call kan? kalu dari gombak 15 mins je ke opis... tapi hari ni dear kene attend opis kat PJ..

OTW dear cakap.. u, i anta u kat Taman Ehsan ok? i was like? kata keje kat PJ.. ape kejadahnye nak anta aku kat Taman Ehsan? Guys tau ke kat ner? kat Kepong sinun! aku ulang balik... Taman Ehsan? u keje PJ kan? dengan kompiden... dear cakap a ah... kat PJ... i drop u kat Taman Ehsan lah! instead Kelana Jaya....

aku dah tak menahan nak gelak ni? burst terus!!! aku cakap, dear, Taman Ehsan kat Kepong!!! ape kejadahnye nak gi Kepong? dear cakap... err.... ye ke? dengan terkulat2 mukanye... Taman ape2 la.. atas sikit dari KJ tu... aku cakap Taman Jaya? wahhh! syoknye... dekat sikit perjalanan aku... kadang2 datang boring naik LRT.. 4 yrs ko aku naik LRT.. dh muak pun ade!! hahaahahaha.. ---> ayat orang berlagak...! eh.... tak lah.... aku bosan je kadang2.. tapi LRT tetap pilihan utama.. convenient gituh! :)

Guys tau dear bentikan aku kat ner? kat TAMAN BAHAGIA JE... 1 station lepas KJ.... sabo je aku.... dengan tak menahan2 dah... aku cakap kat dear.... ek eleh.. ingat Taman jaya.. best gak dengar.. Taman Bahagia je? baik KJ terus.. dapat dok gak kengkurang.... ----> see, bukan nak cakap Thanks org dah anta.... jangan tiru pangai akak ye adik2.. ( err aku marah sesangat kalu orang tu perasan adik2 kat aku.. tengok muka cam dah tua or at least sebaya aku jer... tolong la yea, panggil cik je cukup... tak yah berkakak2 ngan semua orang! mode: dah tua sangat ke aku ni atau tak nak terima hakikat ke aku nih? hehehehhehehehe.. )

aku pun macam ternampak orang jual nasi lemak.. lama betul aku tak beli n makan nasik lemak... so today breakfast aku nasi lemak lah! hahahhahhaha.... nak citernye.. eager betul penjual nasik lemak nih... dia tanye aku nak lauk ape? aku cakap jap... pastu dia bilang la lauk ape dia ade... aku potong cakap sotong... sekali... dia ulang lagi lauk2 dia... aku cakap kali kedua sotong.... dia ulang lagi lauk2 dia... aku macam... erk... tak dengar ke aku cakap? aku cakap gakla kali ke 3.... SOOOOOTOOOONG! pastu aku mengeluh... sambil tersenyum..cik sebelah aku pandang n senyum kat aku.... aku senyum kat dia balik.. penjual tu cakapla... sorry.. tak dengar awak cakap.... aku cakap tak per.... :).. mende kecik je.. wat pe nak marah kan??

p/s: tapi pagi tadi masa nak melintas jalan.. aku termarah ade satu motor besar ala2 harley davidson tu sipi lagi nak langgar aku... aku pandang je dia... sib baik dia angkat tangan tanda say sorry... sejukla sikit ati aku....

No comments:

Post a Comment