Monday 23 July 2012

tart..... macam-macam ada!!!!




ni cerita sebelum bulan poser yea.... since cik Fathin dah ade kat rumah!... yeay!!!!!.... family aku dah separa lengkap balik... tetap tak lengkap... pasal ayah takde dengan kami... tapi ayah hidup dalam hati kami... sebagai wira kepada kepada hati-hati kami.... tersyahdu plaks ea.....


ok2.... ape cerita sebelum bulan poser tu.... aku macam terpanggil untuk buat tart nenas.....
aku ade resepi turun temurun.. tapi tah ade lagi ke idak buku resepi tu... ner taw dah kene makan dek tikus kaa.... hahahahaha... takpela... kalo takde nanti aku google kt tenet ni mana2 resepi yang proven sedap.....

errr.... ok ke posting ginih ni? baru poser 3 hari dah citer tart nenas.... kalo ade terasa inconvenience mahapkan kami!.... :)

hasil google'an aku..... aku da jumpa la yg original resepi cam picta ni, tapi resepi lain la... amek picta je, kredit kepada owner dia... ilhamdapur.blogspot.com





yang ni macam selalu aku buat...... tart aku tu kene handle with care ok.... kalo tak... abuk je la tinggal.... tapi serius aku suka... ade sesapa suka tak? boleh bagi sebalang... hahahahahaha... errr... angan2 je ni... kalo tak jadi jangan tuntut jugak taw...... maklum la cakap time sehat.... takut datang sakit M A L A S mcm tahun2 lepas... payah gak... 





google lg.... kredit picta sahaja yer to owner blog sweetlillykitchen.blogspot.com.....



aku pernah beli ready made macam tart ni tahun lepas...... harganye boleh tahan... tapi.... sorry to say... tak menarik minat cam rasa asal tart nenas..

ade lagi cam ni...amek picta dari blog cendanakasih.blogspot.com,


macam menarik bukan.....? menarik pasal kaler MERAH/PINK... aku kan gila 2 kaler ni.. tu yg beria nanges masa baju  kurung merah tulips kunen aku belobang kene iron.... uwaaaaa...... sedey balik!!!

ok guys......... please vote for tart nenas atau tart strawberry........ chewahhhhh!

 hahahaha... tapi kan.. aku rasa cam nak buat dedua je.... amboiiii!... jadi jangan tak jadi k?

p.s: guys.... eh guys wat kueh ke? kikikiki.... ladies lah.... ladiesssssss... kalo uols nak resepi tart tu leh tengok la kat blogs yang aku bagi addresses tu..... thanks to the blog owners... jangan saman i taw... i cuma copy picta uols je... pasal tart i blom menjadi lagi.... ti dah jadi i tepek sinih yea.... :)


No comments:

Post a Comment