Wednesday 11 July 2012

Bersedia untuk tidak Bersedia....

in memory Karisma Club IIUM, 2005-2007.... yang mengajar aku erti kehidupan.... bersedia untuk berada dalam keadaan tidak bersedia..... life is full of surprises.... today we own many things, tomorrow we may disown something....


baju yang paling aku sayang!!!!!... paling aku suka!!! sebab BUNGA TULIPS dan kaler MERAH! seakan-akan tak mengizinkan aku memakainye lagi..... aku sumpah diri aku sebab fail menjaga baju ni bebaik... sepatutnye dah sayang, kene jaga elok2 lah kan??... pagi tadi torn sebab kene iron.. selalu ok je bila aku iron dengan iron yang sama..... menangis aku tengok!....

kat mana nak cari baju serupa camni? mungkin dah takde kan? baju ni dah lama dengan aku... about 4 years.... baju lain seangkatan dengan dia sume aku dah let go.... yang ni aku simpan sebab aku SAYANG SANGAT!..... nanges lagi...... any tailor can fix this? aku bayar!....

skang ni baju ni ade hang je kat wardrobe aku... aku takkan dispose sampai bila2.... biarla dia jadi kenangan aku.... time rindu2.. sekurang2nye aku boleh pegang n cium baju ni lagi... :( sob sob sob!

2 comments:

  1. alolo nak raye dah anne beli baju baru lah ....

    ReplyDelete
  2. huhuhu.... dh ade dh kak nonie.... 6 pasang... alhamdulillah... tp x de satu pun yg leh amek tempat kat ati macam baju kt ats... huhuhuhuhu

    ReplyDelete