Tuesday 24 July 2012

Alamakkk!!!! pasal burger plak.....

sorry uols..... aku terpaksa buat posting ni sebab aku terkezut!

aku terbukak Yahoo News! pagi ni.... ternampak lah.................................

 katanye............... burger ni katanye berharga $666.00x RM3.00= RM 1998.00!!!!!

korang mampooooooooooooo beli? aku serender awal2 lah....... errr... macam tipu ke? tapi entahla... susah nak cakap..... burger ni jual kat van tepi jalan dekat New York City, US.... aku rasa cam logik je.... mahal2 la barang kat sini... ade satu komen kat situ aku baca.... setin coke $4.00 x RM 3.00=RM 12.00.... mahal bapak wooo...... memang aku tak pegila melancong kat NYC kan? bukan tak nak... tapi tak mampoooooo...... sob sob sob...

yang aku mampu cuma burger McD, Burger KFC, Burger King, dan.......................................



ahakssss!... tak pernah cuba.... dan ntahla kenapa yek..... sedap ke uolsss.... ???

cik Fathin tanye aku malam tadi masa bukak poser......

CF: kak..... burger bakar tu best tak kak?
AKU: tak sedappppp!
CF: ko dah makan yea?
AKU: blom... tapi tak sedap la.....
CF: Chettttttttttttt! beria cakap tak sedap ingat dah makan....
AKU: gelak jeeeee.... kikikiki

Nantila cik Fathin yea... ade rezeki, panjang umor kita gi cari sebijik sorang... kat ner sedap?? guysssss bagitau I kay?

p.s: semalam tart.... hari ni burger.... mahap yer.... alahhhhhhhhhhh.... takkan terlior kot??.... sumer dah lama akil baligh kan? dah lama belajar poser kan? ahaks!

No comments:

Post a Comment