Tuesday 17 July 2012

Happy Bornday Dear..!

selamat ulangtahun kelahiran yang ke 30 untuk dear..... 16.07.1982......

kami dah celebrate awal.... hari ahad.... diambang gituh...... aku tanya dear, nak ape? i belanja..... dear cakap ape2 jela..... aku pun beli dominos pizza... since cik Fathin pun mengidam sama.... aku tanya dear lagi..... nak cake ape? dear cakap kek Secret Recipe.... Choco indulgence.... Demand!! tapi itu je pun peberet kami.... tapi sayangnye sold out.... so dear cakap, belikan kek aiskrim la.... aku pun beli la kek aiskrim chocolate.... aku beli yang 1kg punye... memang banyak la kan??.. x berabis plak la.... isi rumah 3 dewasa 1 kanak2 je.....

malam tadi... masa tengah makan dibawah cahaya rembulan... chewahhhh!!!!..... takdela uolss.... balik dari kedai dear malam tadi, aku merengek2 nak steambot dan pulut mangga.... makan plak bawah langit atas bumi.... tapi ade meja plastikla.... kusi plastik.. dua2 selamat!.. hasilnye pagi ni diarrhea.... hahahahahaha...

tengah2 makan tu.. aku cakap kat dear.....

aku: u... sorry......... i x sempat beli ape2 lagi untuk u.... nanti ea... postpone... takde idea la nak beli ape.... kesian u.... tak boleh bagitau ape2 kat FB kan? kikikiki...

dear ni near perfectionist.... sebab tu aku tak berani nak beli barang sebarangan.... terutamanya kasut, baju, seluar.... dear ade taste dia sendri.... kadang2 pada aku dah cantik dah.... tapi dear tak suka.... tu yang buat gerun nak belikan outfit tu..... plus percaya tak kalo aku cakap.... aku tak tau size kasut dear.... saiz baju main agak2 je... suar pun agak2 je..... hahahahhahaha

dear: u... i nak tulis jugak..... i dapat present jugak!

aku: u nak tulis ape??!!! mana ade i bagi ape2 kat u lagi besday ni? ....

dear: ade..... lagi meaningfull.... i dapat kasih sayang u.... perhatian u selama ni..... lebih berharga dari hadiah bukan??

aku:  gulp.... telan liur je... tak terkata ape.....


ALHAMDULILLAH dan TERIMA KASIH sebab HARGAI dan TERIMA SAYE seadanya SAYE.....

No comments:

Post a Comment