Thursday 19 July 2012

Camouflaged Residence Discovered in California Park

Camouflaged home found in California park





Cilok dari Yahoo! news je ni.....  boleh kan? hehehehehehe...

ceritenye.......dia neh nama Robert Downs, 51 tahun....... sebelum ni dia homeless la.... lepas 8 bulan tu... dia set up rumah mcm kat atas tu kat taman di california.... 8 bulan tu dia leh sorok dari penguasa..... hebat bukan?

sorok dengan cara dia camouflagekan rumah dia... dia cat rupa utan gitu la.... yg jd kantoi sebab nampak barbeque port tu dengan katil lipat kat luar rumah..... kalo tak, tak discover lagi lah kot?? :)

hurmmm.... reflection yg aku dapat dari sini adelah...... buat jahat sembunyik2... lama2 kantoi jugak.... kalo belom kantoi tu..... bukan sebab anda bijak menyembunyikan kejahatan tu.... tapi Allah bagi peluang untuk kita withdraw diri kita sebelum kantoi..... serius!!!....so... buat baik berpada-pada... buat jahat jangan sekali je taw... ahaks!!..... takdelah.... gurau2 je.... aku teringat ayah aku pesan kat aku.... kalo awak tak boleh buat baik.... jangan buat jahat...... simple je kan rules nak idup kat dunia ni.... (hakikatnye senang cakap je..... nak buatnye payah!)

p/s: aku tak cakap Mr. Robert Downs ni jahat ok? dia cuma dok illegally je.... dia tak kaco sapa2.... cuma salahla bina rumah kat park... kang kalo bagi kat sorang.... sume nak plak... pening wooo!...... huhuhuhu.... lagi satu.... see.. ade flag amerika lagi.... maknanye dia citizen yang sayang country dia.... hopefully... dia akn dapat satu rumah untuk dia duduk nanti......

No comments:

Post a Comment