Wednesday 4 April 2012

Jangan pernah penat Mencuba!


Hi all.. suppose wed ni kene diam2 kan? kata wordless wednesday kan? tapi aku dapat surat pagi ni.. so kene buat posting pagi ni jugak la... :)

Uols nampak surat kat atas tu? dari Shell.... sorry... aku delete certain info tentang aku.... rasa tak secure.. kat internet ni memacam org ade kan? lebih baik berjaga2.... dari terkena....

actually aku received call from them in late February this year... aku entitlled to win rm150. Alhamdulillah and Thanks Shell for giving me chance to win.. Tho maybe fikir... ala.... small amount je... tapi sape nak bagi bute2 rm150....without doing anything???? hehehehehhe....

aku suspect diorang dapat application aku ni masa aku isi minyak kat PutraJaya/KLIA... tp mungkin jugak kat Sg. Buloh.... ahhh! tak kesahla memana.... janji menang... Alhamdulillah.... :)

dear memang pelanggan setia Shell.... suka isi minyak kat Shell... katanye minyak Shell bagus.... tapi aku rasa pasal co. dia jaga Shell for maintainance... salah satu cara nak appreciate.... selalu isi kat Shell la.. tapi aku pun prefer Shell... agaknye sebab kaler oren kot? meriah gituh! hehheehhehehhe....

talking about isi dan menang ni.... aku je selalu beria nak isi form kat Shell... kadang2 dear bising2... sebab lambat kan? takes time.... nak isi borang and particulars.. tapi aku selalu cakap... tak salah mencuba.... at least we do something.... bukan mengharap tanpa ape2 ikhtiar... kalo dah cuba dan tak dapat... baru puas ati, takda regrett!  memang mentality aku camni.. dari dulu..... aku tak suka duk and tunggu je... dah abis ikhtiar baru aku serahkan result dia kat Allah....

dan skang.. tiap kali singgah Shell... dear cakap... i lah plak isi... u dah dapat!...... aku senyum jeeee.....

p/s: Uolss... kalo isi fuel kat Shell... isila borang... tak rugi mencuba! jangan pernah penat mencuba ya!!!

No comments:

Post a Comment