Wednesday 25 April 2012

Antara perbuatan yang MAMPU dilakukan semasa MEMANDU....

Hi all...

hari ni wednesday... kene wordless ker?...ok2.. aku share more picture instead of words...

picture pertama!


picture kedua!

 picture ketiga!


hebat kan baby tu? bole tido masa memandu! tu baby memandu kete mainan.. what if dewasa memandu kete betul? haru2....


picture keempat!

having sex.... tapi picta tadak.. sensored! tp wujud tau! korang google la pictanye sendiri kay?


picture kelima!


multi tasking... eating lagi, on the phone lagi... hebakkkkk hebakkkkk!


picture keenam!


picta makan lagi.. nampak dia makan ape tu? yang penting bukan simple2 food ok? siap dlm bekas n ber garfu....

kenapa yea aku post picta2 ni... nak katanye... dalam kete ni macam2 boleh wat... lantak korangla nak wat apepun.. tapi..... tolonglaa pastikan..... yang korang takkan melanggar sesiape masa korang buat macam2 dalam kete tu....

pagi tadi kat area Kelana Jaya.. aku ngan dear otw ke opis... kami bermotobike je... senang!.. tetibe dear cam mengelak.... aku tanye dear.. nape? dear cakap org depan kita ni nak langgar kita... dia lepas steering pasal sibuk makan dalam kete... aku tanye dear.. dia makan ape? dear cakap cam mee dalam bekas...

hebat kat?

2 comments:

  1. akak suke pic no 3 .... hahhahaha .... mmg hebat lah ....

    ReplyDelete
  2. hebat kan baby tu? hehehehehe.. picta no.4 akk x rasa lagi hebakkk kew? hahahhahhahhaa.. larikkkkkkkkk.......

    ReplyDelete