Tuesday 10 January 2012

Freedom of expression????

"I feel like they aren’t allowing me to have my freedom of expression"

oh yeah?!!!! ya rite gurl!!!!! memang la..... majalah skool mana la yang tak bijak sangat nih!? (dibaca sebaliknye)


gambar hot cam kat bawah ni diban dari muncul dlm Year Book? rugi la sesangattttt kan??? LOL!!



Hok ni aku tak ceroboh dalam FB dia ok..... gamba ni aku dapat dari Yahoo! News.. link nye disini... maklumla skang ni ramai org suke ceroboh FB org... so sape2 ade FB tu jaga2... jangan taruk picta sebarangan.. nanti jadi issue kat org lain plak.... :)


masuk news diorg pun... pasal that gurl tu nak amek tindakan kat admin skool dia pasal ban picta dia kat atas tu dari masuk YearBook skool tu.... editor skool cakap kami award winning yearbook, kami taknak la ade picta camni.... jatuhla reputasi... so kalau dia nak, kasi letak picta lain la.... yang more descent... 


kemudian, this gurl cakap... macam quote atas sekalik tu... berkenaan freedom of expression.... oh! kot yeapun nak express freedom... tgk tempat gakla... aku ni banyak bebel hari ni... sekalik 3 posting ko! hahahahhaha.... ok sambung balik!.. contohnye... gi mesjid kne tutup aurat pada yang tak bertutup... tapi sebenarnye setiap masa kene tutup... Tuhan bukan kat mesjid aje kan? lagi.... pegi office... ade ke pakai hot pants aje.... agak2la weh... memangla takde tulis dresscode bagai... tapi kenela pikir2kan jugak sensitivity orang lain kan??


macam budak ni gak.... nak masuk majalah sekolah kot? kne la proper sikit... lainla kalo anta resume nak keje kelab malam... yea gak! 

teringat aku dolu2... picta yg masuk Yearbook skool aku cuma passport size photo.. with b/g blue color.... standard sume..... patutnye aku dpt 1 copy... tapi ntahla... tak sampai kat aku pun? alamat tak update kot? hahahhahahha

No comments:

Post a Comment