Monday 30 January 2012

ibu..... jangan macamtu... bahaya tau!

Ibu pandu kereta tarik anak ke sekolah


E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel
SALT LAKE CITY: Seorang wanita Wood Cross di Utah, ditahan kerana didakwa memaksa anak lelakinya berjalan di sisi kereta ketika dia memandu sambil menarik tali pinggang budak berusia sembilan tahun itu.
Menurut polis, wanita terbabit bertindak begitu selepas anaknya tertinggal bas sekolah.

Ketua Polis Wood Cross, Greg Butler, berkata tindakan itu berbahaya kerana budak terbabit boleh dilanggar kenderaan dari arah bertentangan.
“Kes ini diserahkan kepada Pejabat Pendakwa Daerah Davis untuk ditentukan tindakan sewajarnya,” katanya.

Menurut Butler, wanita berkenaan memandu sangat perlahan dan anaknya mampu berjalan mengikut kelajuan kenderaan itu.

Seorang jiran menghubungi polis untuk memaklumkan kejadian berkenaan. - Reuters

dipetik dari Harian Metro.... oh... aku teringat sesuatu tentang harian metro ni..... ade org cakap harian metro ni surat khabar rubbish.... ekekekekekekeke....

tapi aku nak share jugak citer kat atas walaupun dari harian metro..... sian plak dengo..... sadis betolll..... mom tarik belt anak sambil drive..... bayang kan???!!! pasal anak tertinggal bas sekolah... nape eh? instead of bawak anak masuk dalam kete dan hantar ke sekolah kan lagi bagus dan tak merbahaya? dibuatnye anak tersadung masa tarik2 tu... tak ke jatuh bergesel ngan tar? hurm.... for any reason.... mom cant do that..... ayah aku dolu2 kan...... sampai kejar belakang bas and ketuk belakang bas suh stop kalo aku terlepas... pastu dia mesti marah cakap.... tengok!... ayah tak sempat solat subuh kat masjid.... lain kali bangun lambat lagik!  tak pun.. kalo betul2 tertinggal ayah aku amek time out dan hantar aku gi sekolah naik kete... siok woooo gi sekolah naik kete.... masa tu leh berlagaks sikit la.... tapi yang tak best nye... turun2 kene jumpa guru pengawas..... pasal aku pengawas sekolah.... tapi lambat gi sekolah.... kikikiki....

No comments:

Post a Comment