Tuesday 3 January 2012

Happy New Year 2012!!


SELAMAT TAHUN BARU 2012 semuaaaa!!!!

3 hari aku lambat nak wish!.... x perla.. yang penting doa/iltizam tu..... hehehehehhe....
semoga ape yang diimpi tercapai....  yang berniaga semoga lebih untung .... (mcm dear).... yang study lebih berjaya dan dapat good grades (cik Fathin, ank2 sedara aku, ank2 jiran2 dan semua la) yang keje, lebih rajin keje dan dpt naik pangkat lagi best.... yang kurang sehat, bertambah sihat.. especially my mom! yang tgh preggy semoga selamat deliver, (untuk ipar aku ade sorg preggy, thn ni dia deliver dan untuk semua) yang kureng baik, jadi lebih baik.... (lagi alim pun tak pe.... lagi bagus!!) last but not least gomen lebih kerap teliti hal rakyat.... semoga Malaysia lebih maju aman makmur selalu, terlindung dari bala... InsyaAllah!! amin!..

precisely... aku takde tanam azam secara rutine... dan seigt aku, aku x pernah ade pasang azam time thn baru... yang aku pasang azam bila... cthnye.. nak peksa... azam nk dpt good grades.... time nak gi interview keje dolu2.. semoga dapat position tu..

nape yea? pasal banyaknye aku tak dapat fullfill sampai akhir tahun tersebut.. so nanti yang frust aku.... so baikla aku ni go with the flow.... bukan aku takde impian.. tapi simpan2 sendiri sudeh (maksudnye pikir2 dalam hati jela.. takde luahkan kat diari ke, organizer ke, atau bagitau pasangan ke).... sampai masa, ade peluang Tuhan bagi.. grab aje.... :).. kalo korang ade azam.. korang teruskan jela.... jangan ikut stail aku.. cam stail org looser plak kan? hehheheheehhe..... tapi camtula aku ni... aku ni gamble aje dengan life ni.... preparation tu ade... tp nak kata smpai tahap well prepared tu... aku bukan la dari golongan itu.... BERSEDIA UNTUK TIDAK BERSEDIA..... slogan paling tepat untuk orang cam aku ni kan?

ok... semoga 2012 kita semua jadi shiny, beautiful cam gambo kt atas tu.. aku petik dr tenet aku ase sambutan kat Shanghai, China kut ni....... sorry kalo ade copyright... aku dah bagitau siap2.. aku google, then kuar picta ni kemudian aku tepek sinih... credit kepada tuan empunya picta...

p/s: 31-dec- 1 jan 2012 malam tahun baru..... tepat 12 mlm, aku sampai umah dari kedai dear.. malam sebelumnye aku dah lepak kt kedai mamak smpai 3 pg... so aku dh exhausted gila malam tahun baru.... nak pegi tgk mercun segala pun dh tak larat... aku tengok dalam tv jah mercun2 ni semua.... :)

cuti 1.hb tu... abg ipar aku payung kami semua, all siblings dear pegi sunway lagoon... sampai malam melayan.... penat + best.. thanks abg ipar for da treat...... 

2 hb.... aku terdengar kt MHI pagi tu, ade sale kat jakel, search tenet ade Jakel Shah Alam... berdesup aku ngajak mom pegi.. abishla RM800.... mom bayar semua termasuk kain2 5 pasang aku.. thanks mom.. i love you!..... gila punye sale! rm80-125 sepasang masa tu jadi happy hour rm50 je sepasang... all kind fabrics... tu yg kami borong sakan.. sampai duduk2 mom pasal tak larat sangat nak berdiri dah... tu pun ade hati nak gi tengok langsir plak... hahhahahahaha..








No comments:

Post a Comment