Friday 23 December 2011

Blog!..oh blog!.....

ape blog yg korang suka surf?

aku suka surf ape2 je kat blog... kalo korang tengok side bar aku tu.. pasal hiburan ade... pasal life ade... pasal technology ade.. pasal politaik pun ade!.. hehehehehhe.... jangan mare aku panggil politaik..... bukan nak memaki hokkay.... tapi hakikatnye camtu la.... mule2 politik.... pastu politaik... dh dapat kuasa.. habissss!!! semua punah ranah.... sebelum tu janji macam2.... pastu hampasss! sama je semua... seyes!!!... betul tak aku cakap tu? antara blog politik yg aku suke surf ialah... tukartiub

ok.. aku suka baca pasal life org.... pasal ntahla.. aku pikir life aku tak menarik ke hape tataula!..... tapi aku tak suka back biting ok? ape tuan body citer.. tula yg aku baca... namun nak korek2.... sorry... huhuhu..... antara blog yg aku suka baca dari dolu..... ok.. sedikit b/g encik nih... aku kenal dia melalui.. blog joebangla.blogspot.com- masa ni dia masih di USA... secara illegal ko dok sana!.. sampaila kene tahan n masuk kem... masa di kem... cerita dendam perantau.blogspot.com muncul.... semua cerita pasa dia ditahan di kem kat USA sinun... aku ni dok follow hari2 pasal dia.. pasal life dia interesting sangat pada aku.. cekal orangnye... walaupun dia selalu cakap dia fragile... tapi aku tetap cakap encik ni cekal, tabah n sangat adventurous! pastu dia stop blog tu.. dia sambung kat blog abangtam, blog ni sebenarnye aku jumpa pas aku putus ase pasal aku tgk cam dendam perantau dah takde update n lost camtu je.. tapi tuhla.. kat mana ade kemahuan, disitu ade jalankan... until one fine day.... aku cari jugak, search engine, godek2.. ape nama terlintas emua aku search... cth... dendam perantau... joe.. i guess nama encik tu Joe.... sampaila aku jumpa satu forum dok citer sal encik ni... hebatkan Encik Joe ni... sampai ade follower tersendiri... termasukla aku... cuma dia ni jenis tak suka expose... kalo expose mungkin dia dah boleh challenge blog yg well known cam blog redmummy... blog ni pun aku suka surf..... pasal tulisan Redmummy ni sgt sempoi... macam dekat je ngn hati aku.. seyes! macam citer encik Joe tu la....

Selain dari tu aku suka tengok blog photography.. tapi setakat ni aku lom jumpa yg bebetol aku enjoy n aku boleh masukkan as by fav. list... sape ade blog all about photography boleh email kt aku... eceh! macam la ade org baca blog aku kan??? tp seyesss! kalo ade let me know... aku leh add  kt fav. list aku.... setakat ni yg ade aku jumpa campur2... (dibaca, yg aku suka surf) like blogtoshout ni....

eh... sape cakap aku tak layan hiburan macam blog oh bulan,... tp selalunye... aku layan forum.. cam FORUM CARI... hehehehehe.. pecah rahsia! tapi aku memang layan la... dari gossip tempatan, kenamaan.. misteri.. cinta dan perhubungan.. termasukla masalah kuarga gituh! hahahahahaha...  tapikan... org gossip kat forum CARI tak  gemar sangat blog beautifulnara... nape eh?? korang nak tau.. sila surf board forum tu yea.. hehehehehehe... btw... pemilik blog diatas tu baru dinobatkan blog hiburan terbaik... nak confirm... please read blog puan redmummy ok?

ade gak yg aku surf yg mistik2 sikit.. cam blog uncleseekers, ok... after all.. semua ni boleh dibaca dulu.. nak percaya atao tak terpulang.... takde sape yg memaksa pun kan? cuma kalo boleh... bila masuk blog org tu.. kalo tak favour pun, beradap la sikit.. its like masuk rumah orang... tak suka, tinggalkan note yg berhemah aje.. yela.. by word also boleh guriskan hati orang kan? blog ni patutnye merapatkan hubungan.... tapi dah menjadi sebaliknye...

apepun... sape2 yang ade blog... kene pantau gakla penggunaan bahasa, sensitivity.. bukan ape..... kang kne angkut PC dek2 non!! bukan tak penah berlaku ok?.... blog politik slalu kne... kita ade dgr kan..... :)


2 comments:

  1. hehe, tengah baca blog abangtam tuu., adventurous orgnye kanns ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeap!!! Klu u follow dia dr blog dia joebangla lagi best. Dia cerita skali ngan gambo. Rasanya dh close blog tu... Dia org pahang...

      Delete