Monday 9 May 2011

Bersempena ngan HARI IBU..

Hari ahad tu hari ibu yer? aku tak amek port pun.. org sibuk2 meraikan.. aku biaser2 jer.. tapi sebenarnye adela sesikit meraikan.... aku ni dah lama nak makan breakfast Mc.D.. so aku ajakla dear gi Mc. D sempena hari ibu tu kan? dear bawakla aku dan akif gi... so, kami celebrate macam tu jer.... sederhana kan? dan wish2 camtuh.... dapat 3 ucapan selamat hari ibu.. 2 dari kakak2 ipar, 1 dari Su Na... rindunye kat Su Na... huhu.. ( Su. Na tu kakak sepupu aku kat kg...)

gambo lebih kurangla yg kami makan....



tengah hari tu aku konon2 nak masak utk mak aku.. upenye lembab gila aku masak.. mak aku sampai kene masuk dapo jugak.. pasal dekat sejam masak sume x siap lagi... hahhahahhaha...

Dear pasang tiles kt table top... siap tu dalam kol 5 ptg.. tengok muka dear dah mcm tepu gila... dear cakap serabut ah... jom kuar dating.... aku cakap boleh, tidokan akif jap.. kebetulan akif pun tido.. kami kuar berdua, memang sengaja tinggal akif. kata nak hilang serabut kan? kami ingat nak gi tengok org main moto kt tepi hiway ke Putrajaya.. tapi dah petang sangat, tak jadila... kami pergi lepak rumah abg ipar aku.. kembar dear.... dear aku ni kembar.. dear adiklah.... lepak sana sampai kol 8... kami gerak tatau nak gi mana.. gi melalak.... habis kol 10mlm..

Dear g kedai top up dia... tgk ape2 yg patut.. 10.30 mlm br lik umah... laparla plak.... gi makan mee goreng.. smpai umah 11.30mlm... kemudian tido!

No comments:

Post a Comment