Friday 6 May 2011

Ape keheinye Maxis nih?

aku kan pakai BB maxis... aku tau aku amek pakej yg paling rendah... cukupla utk aku guna.. bukan beria sgt pun... nk 09 jrg2 pun.... tupun FB, blog aje kot? ha lg satu forum... aku sgt suka forum.. leh tukar2 pendapat... free.. tak payah susah2 nak jaga hati sesape.. ape rasa luahkan ajer..

ni aku nk cakap pasal BB maxis.. pagi tadi aku dh bayar bil... dia cakap update dlm masa sejam... alih2 malam ni aku o9, dia cakap... ur pakej have reached the quota.. APE KEJADAHNYE???!!!!.. AKU BARU BAYAR JE KOT PETANG TD.. ULANG SEKALI LAGI, PETANG TADI... !

Bikin panassssssssssssss je maxis nih.. dan2 jd perlahan... sebenarnye dia nk berapa kali sebulan aku bayo? korg penah kene cam aku ni x?

dan maxis juga bikin aku lapar... walhal td dah makan.. mehun goreng, dear  mengidam! hehehheehhe

No comments:

Post a Comment