Friday 26 August 2011

Good bye KL for a moment...

Assalamua'alaikum...

let's us say good by for a moment to the chaotic town.. KL...... selamat tinggal sekejap yer... panjang umor murah rezeki will be back after 9 days hols.... hehehehhehe... tu ayat aku lah... pasal esok aku dah bertolak balik Qlate.. insyaAllah.... uishhh.... lama betoll aku x balik Qlate.. aku nk enjoy n hv fun puas2... bkn senang nak balik sana tau.... Dear bz... n slalu dear ckp Qlate tu jauh.... kalo dekat2 cam Perak.. every week pun boleh... ape der hall..... memang betulla tu ape cakap dear.. Qlate memang jauh....

pagi tadi mak call.. dia cakap sedara aku balik semalam hari khamis bertolak kol 3ptg dr sini sampai Qlate 2 pagi... 11 hrs journey.. jalan dah start jamm ker hari khamis baru? hari ni ape cer?? mau tambah dasyat!! sebab most people dh amek cuti hari ni... hari jumaat.. so dear kasitau sama kami... lik hari sabtu mlm ajer... lagipun dia leh setup kedai dia elok2 dulu setting cantik2.... yela.. 9 days nak tinggal kedai camtu jer.... lama tu..... huhu....

aku ni barang pun tak ngomeh lagi... maybe sabtu pagi kut? malam ni nak anta Mama Ngah ngn are-chad rumah sepupu aku.. pasal diorg tumpang dia.. suppose dia naik ngn aku.. tp sebab cik fathin balik sini... plan changed.. sorie ye mama ngah! mama long pun tak tau jadi camnih plak.... nak offer tumpang myvi jugak cam sompit jah..... akif lg.... dahla aktif semacam.. semenjak dua menjak ni... kang kalo sempit mula dia nk ngamuk... pastu cik fathin plak bawak beg AF.. bebel dear... sampai terus gi buat speaker dum2 dia.. before dis dear pakai yg box tu... but now... dear wat yg lekat kat dinding bonet blakang jer... huhu... dear mmg tak boleh tinggal speaker dum2 dia... pasal dear suka dengar music kuat2... kalo time ngantuk.... so.. okla.. ade la space, kalo tak speaker dum2 kene tinggal la... pasal x muat nak isi barang agie... kan??

so semua.... SELAMAT PULANG KE KAMPUNG DENGAN SELAMAT.... SEMOGA SELAMAT PERGI SELAMAT KEMBALI.... JGN BWK LAJU2 SGT... TP KALO NAK LAJU2... KNE PIKIR DUA MENDA:
1. eksiden... mintak jauh yer... igtla org yg tengah tunggu kepulangan korang tu...
2. sediakan wang secukupnye bila nanti kne saman ekor oleh trafic....

SELAMAT HARI RAYA..... MAHAP ZAHIR BATIN..... PERGI RAYA TU..... BUKAN DOK DEPAN TV JAH TAU..... AMIK PELUANG JUMPA SANAK SAUDARA.... MANA TAU.... PASNI TAK JUMPA DAH.....

Good bye KL... we will miss u n will come back again.... :) wait for us!!!









No comments:

Post a Comment