Friday 19 August 2011

Pagi Jumaat yg kedua terakhir pada bulan Mulia ni...



ade lebih kurang 20+/- hari la utk kita berada dalam bulan ni.... sekalipun aku tak sempat ke masjid utk bertarawikh.. bukan tak mahu.... bukan tak mampu... tapi keadaan tak mengizinkan.... akif tu kalu bawak pergi masjid aku memang penat!!! dia lari sana sini.... main pintu.. main tirai pemisah... main segala yg boleh main....

tu belum cerita dia gulung tikar org moreh... mintak nak makan awal n minum awal dari org lain.... sume tu kan mengganggu  aje kann? sooooo... dear cakap... u x yah gi la masjid.. biar i jee gi.. lgpun if i pegi u dapat gak pahala tu kan? so... skang ni aku dok mengharap dear g masjid ajela.. kurang2 dpt tumpang pahala dia.. insyaAllah.....

tapi tengok la pasni.. since cik Fathin ade rumah... maybe aku boleh pergi lepas ni... huhu... rindu plak masa terawikh ramai2 kat kampung ngn rakan2 sebaya aku.. now sume dh beranak pinak.. mana nak jumpa sesenang cam dulu.... masing2 dah fully committed.... huhu.. sama cam kawan2 study aku kat U.... sume dh ade arah sndri masing2..... ohhhh!!!! i misz them damn much!!! aku terfikir if aku mampu... aku nak kumpul deme2 lepas raya nanti... nak wat small gath jer... somewhere... kt umah official sgt n kne descent2.. pasal aku stay ngn mak kan? so kalo kat luar.... nak terkinja2 pun takpe... ahaks! (eh takdela terkinja2.. korg jgn la percaya plak.... aku kan mak org... kne jaga la status gak...... ahaks!)

ujung minggu ni aku banyak mende nak settle... since nila minggu terakhir aku di KL, insyaAllah... pasal jumaat depan aku dh bertolak balik Qlate!!! more than 1 week ko,  aku cuti!

so aku kne settle urusan kerepek2... wat sesikit kue raya... beli baju raya akif n dear.. baju aku? x payah.... aku cuma nk beli blouse/shirt je kut utk pakai ngn jeans. pasal baju kurung aku dah melambak yg masih baru... bukan baru wat yer.... masih baru je.... (sejak tua2 ni, mood nk melaram kureng larr, agaknye hormon tua dh dtg kut?, so simple dimple ajela aku nanti... tp masih sedondon yer...) huhu....

sambung next entry! Assalamua'alaikum semua!


No comments:

Post a Comment