Wednesday 17 August 2011

Awalnyeeeeeeeeeeeeee ko gi keje hari nih??!

Assalamu'alaikum.....!

Ha... macam tula ayat security Building tpt aku keje masa dia tengok kelibat aku pada jam 6.50 pagi pada hari dimana Selangor cuti dan KL terpaksa bekerja kerana takde peruntukan pada hari NUZUL QUR'AN.... huhu..... (errr.... aku tak kesahla kene keje, aku suka---> pujuk diri sendiri neh!.. disaat dear berselimut dalam comforter di kedinginan pagi yang indah...dan akif bersuka ria bermain dirumah tak payah gi umah pengasuh.... arghhhhhhhhhhhhh!!!!! aku tensen!!!!)

semalam aku plan baikkkk punyaaaaa.. igt nk mc terus or at least half day... tp angan2 aku musnah dek kerna accountant nk dtg wat keje today.... nape eh korg mesti dtg hari ni? dengkinyeeeeeeeeee korg kat aku! kalo aku mc selamba badak aku boleh jeee... tp aku ni kesian plak kt bos aku..... shian dia sowg2 melayan kerenah accountant plak.. dhla sakit, kene cold... huhu.... so dengan berat hati, berat badan.. berat segala la... dtg keje.... :(

so this morning aku dtg la keje ngn bwk sebeban files yg aku beli kt Tesco tempoh hari.... aku nk simpan docu yg penting2 dlm fail cecepat la... pasal kang nanti bos tanye aku masih tak simpan valuable things tu... kne marah plak...

korg mesti tertanye2 ngape awal sangat gi keje kan? ahaks!!! igt aku suka ke gi awal2 keje? akula manusia yg selalu lambat gi keje... bkn sbb aku tak reti punctual hokkay!!! ni semua sebab dear slalu bangun lambat.. pas subuh mesti tido balik.. kol 8 pg br nak siap2... manala aku tak lambat gi keje.. nek tren 45 mins lg dari kelana jaya!.... but today aku datang awal pasal..... nak amek cik fathin dari PWTC.. br sampai dr Qlate! dia cuti nk raya.. pas raya 1 week br bukak.. so she decided to come back here instead of waiting us there.. lgpun...lambat lg laaaa nak balik raye.... but leave application already sent... cuma...... tak sain lagi je... (errr... bos nk mencuakkan saye ke nih? bos sign ke x sign ke sye tetap nak balik Qlate tahun ni, sy tak kira yer!)....

jalan okla.. kami bertolak dr rumah 6.15 pagi... dear mengadu ngantuk gila.. suh aku drive plak.. aku cakap namo! aku takut drive kt KL time peak n time takde org camni.... pasall..... time peak takut org langgar aku... time kosong camni pun takut org langgar aku gak.... ade cuakla sikit beb!! macam2 aku pikir nanti... so kalo mind tak free, distracted kan mcm bahaya gak kan? x fokus kepada pemanduan... hehehe.. sampai PWTC kol 6.35 am... kami dengan selambanye masuk line bus cam tpt tu kami yg punyaaa... sekali derang suh kuar pasal kete x leh masuk sinih... dear pusingla kete n tungggu kat tepi jalan jer.. datangla cik fathin ngn beg AF ( beg yg tarik and ade roda tu aku panggil beg AF)... aku cakap sama dia.... nape ko bwk beg AF ni? nanti nk lik kg payah arr... dahla kete ni kecit.. x muat woo... manyak barang ti.. tp dah terbawak kan? nak wat camne? redahhhhh jeeee.....

aku ingat nak lelap la kejap... smpai opis.... aku terbaca paper plak... terkemas meja plak.. terlap habuk2 plak.... ntah kenapa rajin plak hari ni.. huhu.... so after ter ter semua tu... tgk2 jam dah 8.30 am... dah x sempat nk tido yer... dh masuk working hours... tak per.. i dont mind... dh biaser pun macam ni.... tp rasa gakla macam rabak sikit mata hari ni... (ngantuknye pasal)

after all.. aku mereport ape yg terjadi kat aku hari ni, pagi ini, kat sini,.... hehehehehe....


selamat berpuasa semua yer utk hari ke 17.. cepat kan!!!


No comments:

Post a Comment