Saturday 20 August 2011

Dugaan pada 20 Ramadhan

Oh.. pg tadi kan aku pergi beli kueh raya ngan mak, cik fathin dan akif... sedap kuehnye... tahun ni kueh tunjuk lagi.. pasal..... aku MALAS nak buat kueh raya.. abis dalam dekat rm200.00... kueh raya sajork tu... belum masuk yang lain2 lagi.. huhu..... nak raya ni expenses memang banyak... tp alhamdulillah.. aku dapat bonus 1 month gaji.  thanks Mr. Mehdi.

on the way back to home... mak suh benti sat nak cari fish kt market dekat rumah aku ni jer... so aku stop jela tepi jalan... so takde ganggu traffic mana2 lane yer.... sedang aku dok enak2 kat tepi jalan.. tetibe berdentum... uiks... ape yg jadi kat kete dear nih?.. shocked.. lama baru aku dapat ilham kete kne hit n run oleh motor arah bertentangan.... masa tu aku slipperless.. mak pinjam selipa aku... so... aku juz kuar dari kete n see the damage and shouted kuat gila BODOH!! tindakan refleks tu... aku bukan suka pun nak cakap camtu.... tapi dengan cara dia hit and run buat aku panas ati.... aku sempat sumpah dia cakap semoga dia eksident nanti.... jahat plak aku rasanye.... tapi terlalu amat geram.. dahla nak raya ni.... so rim dear mmg senget n makan besinye.....

dear called aku cakap lama lagi  ker? dear dah kat umah ni... baru balik keje..... kene keje.. on call... aku dah mencuak la kan? tapi bukan salah aku pun.. motor tu yang salah.. dahla dari arah bertentangan and tetibe menyondol aku pulak? hampeh betul.... if dia benti and say im sorry pun aku dah sojukkkkkkkkkkkk sikit hati neh.... tapi dia boleh blah camtu jer... anak sapolah tu!!

so... balik tu aku tunjuk sama dear.. tot dear nak bebel... dear cakap takpela... sikit je... dah nak kene.. nak wat camne?? akif plak tukang bebel lama betul dia bebel.... pantang nmpak moto sume dia tunjuk cakap sama papa dia... tttooo,.... langgar... bummmm.... asik ulang2 ayat yang sama... comel pulak tengoknye...


No comments:

Post a Comment