Tuesday 4 September 2012

Robot........... Robot!







Selamat lebaran lagi ya..... keberapa idakla aku kira seperti masa bulan poser ituw.....

semalam MC... bukan sesaja hokkay.... tu atas tu ade proof mc aku... hehehhehe... ade nampak kaa doktor tulih ape? URTI with backpain... URTI tatau.... back pain yess.... menderita dari pas raya ke 4 ritu lg... tapi siket2 la.... kemuncak dia.... masa malam merdeka.... tengah2 drive kaki aku cramp.... gila cuak aku.... bertenang jugak la... pastu makin worse makin worse.. sampaila ahad tu... langsung tak bleh bend badan aku... jalan pun macam robot dah.... obottttttttttttttttttttttttttttttttt... bak kata anak buah aku, nama dia IRFAN ADAM...

semalam cuba nak pergi kerja.... tak boleh bangun.. perit sangat... baring x pe plak.. dasar pemalas gini la..... hahahahha...aku ingat nak try gi tradisional dulu... tapi aku fikir2 balik.... baik aku g klinik dulu... ner tau ade prob ngan tulang belakang aku... kang jadi kes lain plak... dokter kat klinik tu ade bagi pain killer kat aku... saraf, ubat otot... tapi maybe dos rendah... sebab aku masih rasa pain dia... silap aku jugak... tak bagitau yang before this aku penah rely kat pain killer selama dekat 6 bulan jugak la.... kecederaan tisu lutut... masa aku 20s... itu... cik Fathin punye keje.... dia smack down tak hengat.. terus aku tak bleh jalan and meraung.... huhu....

hari ni since mc dah takde... kene gi keje la.... kene bertahan.... chaiyokkkk..... :)

No comments:

Post a Comment