Thursday 20 September 2012

UNTUK TIGA HARI!

 Hello uolsssss......!

Yeah.... baru balik dari melawat blog Daring Dira Abu Zahar.... dan aku baru perasan date today..... padahal dalam otak aku setiap hari semenjak bulan 8 hari tu..... counting day by day tuh!!

Ade ape yeh dengan 20.09.2012???? ade UNTUK TIGA HARI lahhhhhh!!!!... must see muvie for me.... ulang suara for me.... for others donno hokkay..... aku nak sangat tengok jalan citer muvie ni... arahan Afdlin Shauki.....

Filem : Untuk Tiga Hari
Pengarah: Afdlin Shauki
      Terbitan: Tarantela Pictures Sdn Bhd
Pelakon: Afdlin Shauki
             Vanidah Imrah
            Rashidee Ishak
             Ayu Raudhah
          Zizan Nin
          Ainul Aisyah
                 Dira Abu Zahar :)

Penampilan Istimewa: Ogy Dato' Ahmad Daud- (credit to blog dira)

Uolsssss.... nak tau tak ape yg lawaknye tentang muvie nih..... pulun aku suh dear bawak aku gi IPOH PARADE masa 20.08.2012..... sebab aku nampak iklan dia. aku tgk date 20 je..... yang belakang2 nye aku tak tengok.... raya kedua tu uolsssss...... dear follow je aku.. Thanks eh!..... sesampai sana.. aku rasa cam malas nak ushar cinema plak.... aku fikir2 takpela... tengok kt KL suda!..... 

Rupe2nye.... memang takde pun.... pasal aku tertengok date sekali lagi masa kat Paradigm Mall..... alah.... mall baru dekat area Kelana Jaya... quite ok... ade memacam, cinema.. FOS, restaurants.... Tesco..... paling penting CINEMA.... sebab aku kaki tengok muvie... yea... kat rumah pun boleh tengok.... tapi thrill dia len kalo tengok kat panggung..... ahaks!!... sementelah... akif pulak budak baik... diam je dia dalam panggung.... dari baby dia gituh... lagila bagi green lite kat mom and dad dia kan? hahahahaha.... dear ape lagi... gelak sakan la kat aku... pasal aku excited terlebih suda! kan????.... pedulik hape aku..... 

So today is the day!!!!.... kalo dear x nak tengok.. harus aku beli tiket tengok sowang2... lagi sekali... pedulik hape aku.... bukan tak pernah aku layan panggung sorang2... tapi canggung jugakla... tatkala org kat sebelah mencuit2 kawan, berbisik2 manja atau memegang tangan pasangan.. tak kurang yg menumpang panaskan badan... aku keseorangan... tapi.... demi untuk 3 hari.... aku rela!!... huhuhu......

Uolsss.... jom sesama memartabatkan industry perfileman tempatan okay...??  kepada pasangan cintan2.... tengok muvie je.... jangan buat muvie taw..... tapi kalo dah sah and halal... ok je... wink2...... 

trailer citer ni dr youtube;


No comments:

Post a Comment