Monday 24 September 2012

Bluessss on Monday, untuk 3 hari??


Pakcik google berkata: blue means vigilance.. siginificant as perfect love..... apepun asal tulips warna ape pun.. sume aku suka! pakar botani... tolongla wat supaya Tulips boleh ditanam di Malaysia... phhleasseeeeeeeeeeeee.........


Assalamualaikum and hai uolsss...... hari ni aku serba biru!.... tetibe je melanggar rules diri sendiri... tak sedar pun..... selalunye aku avoid kaler biru pada hari isnin... harap2 mood aku baik sampai abis keje.... ahaks!.. mengada aina ni...... dah cuti 2 hari cukupla..... ermmm..... aku ni cam ngantuk pagi ni.... dahla mentibai nasik lemak pulak..... jangan tertido atas meja keje ni sudeh....... sepanjang keje 4 tahun ade sekali aku fail... masa aku baru2 dapat akif... diakan jenis wake up memalam... nak adjust tu takes time jugak la... tapi skang insyaAllah dah ok kut?

ok.. tinggalkan baju kurung moden biru ituw diatas... jom kita pergi tengok movie UNTUK 3 HARI!... yesszaaaaaaa.... aku dapat tengok jugak akhirnye!.. petang semalam.. kol 6.45pm punya tayangan.... ok....star aku boleh kasik 3.5/5.... percubaan yang bagus untuk Afdlin Shauki.. sebab selama ni aku enjoy genre comedy je kalo afdlin direct. apepun.. aku taknak spoil mood sesapa... pegi tengok sendiri taw uolssss and nilai sendiri!...

hurmmm.. moral of da story... jangan la ajak dear and akif gi tengok lap story... asikla mengomel.. bosan la ape la! akif plak.. berapa kali manjat kusi.. bangun duduk... aku plak terasa terganggu (kan sebelum ni aku cakap dia ok, rupenye dia pun tak jiwang...! dia pun bosan gamaknye.. toys da berketol2 beli, air berbotol.. food, cikedis sume ade... mmg like father like son betolla!!...) so.. kalo nak tengok citer ngan deme berdua ni kene yang kelakar, kartun, aksi2 superhero... boleh sesangat!...

p/s: aku suka tgk shidee ngan vee.. loving gituh... mcm natural bila pandang mata masing2... yela.. dah kata husband n wife...

No comments:

Post a Comment