Thursday 1 March 2012

Wanita berbaju Oren dan Tzm Oren....

hi all......

bizi bebenor gamaknye aku nih.... ingat nak update pepagi.... lari jadual.. pasal directors datang meeting... 2 hari.. hari ini dan esok... final... abish sudeh!!!!

hari ni aku berbaju oren... kaler peberet dear.... dear yang beria tempahkan baju ni and dear gakla yg bayar tempahan tu... pasal warna peberet kan?! err... tak la.... selalu pun dear bayar jugak tak kisahla kaler ape pun... merah pun dear bayar....

dear  sedap je tido sampai nak kol 8 pagi.... aku dah cuak... dahla directors ade meeting kat opis... dear cakap takpe... kita naik moto aje.... i was thinking like... kalo kriss... lambat laaaaa aku! dear pintas lamunan aku.. naik TZM la u! cam tau2 je ape aku pikir...... dahla aku berbaju kurung... apesal tak cakap nak naik TZM... dan tetibe aku terpandang baju yang aku dah prepare... kaler oren! aduh....!!!! well blended la kan? hahahahhahahhahha... mesti orang cakap excited oren betul... sampai ke isteri dia pakai kaler oren...

as usual... the moment aku jump on TZM tu.. aku dh rasa tak selesa sikitla.... pasal aku pakai kain kan? dahla moto tu tercongek ke depan.... takde handle untuk pegang kat belakang or kat depan... end up aku bertahan kat fuel tank... nak melepek terus ke dear macam melekat gituh... aku taknak, sebab.....
1. aku tak biasa buat camtu... dari dulu lagi.... dari boyfriend sampaila kawen....
2. aku takut aku hempap dear.. dahla orgnye kecik aje.... kesian dia.. aku kan bab-bab now...:)

kadang2 nak je aku tanye org yang wat moto besar2 nih... nape moto besar cenggini, superbike takde handle nak pegang untuk orang belakang? susah woo... ke memang design dia untuk pempuan slim melim je dan melekat cam gam kat driver? kalo ikutkan jawapan dear...... dia mesti cakap... moto besar mana bawak awek... naik sorang hokkayyy!!!... tu yang sampai single seat  lupa bukak pagi tadi... siap tanye aku... nape tak naik lagi?? aku balas balik... tengokla seat ni.... cam tak iklas je nak bagi ride? 

jalan sungai buloh ke MRR2 jamm sesangat pagi tadi... maha jamm!!!..... aku tengok ramai orang kerumun kat tengah jalan... rupenye ade excident! ngeri woo... aku dokla berdoa tak nak tengok ape2... sekali dear lalu bebetul tepi dead body tu... moto kene gilis ngan bas.... kepala dia pecah.. otak berterabo.... nak picta?  aku ni gerun sesangat kot mende2 ginih.... hari tu ade pameran foto kt KLCC pun aku aku tengok yang best2 aje... yang tak best aku tak tengok... (tak best means ngeri) masa dear lepasi tu.. aku nampak serpihan tempurung kepala dia kat tayar dear lalu.... ngeri kan???? aku ingat dear nak bawak slow la pastu... ner ade.... selamba laju cam takde ape2 je..... hhehehehhehe....

sudahnye aku lambat lagi ke opis... Boss sudah mari... aku bagitau aku lambat.. selamba jelah.. walaupun gusar jugak nih... huhuhu....






No comments:

Post a Comment