Tuesday 20 March 2012

Hi Heel oh Hi Heel....

hi readers.....





lama sangat tak tulis ape2 kat sini kan? aku semenjak terkena low BP last 2 week... badan aku jadi fragile sikit.. tak leh lambat makan... takleh panas..... takleh tak cukup tido.... semuanye menyumbang kepada nak pitam... so far takde lagi pitam dalam public transport ke ape.. mintak jauhla.... seyes! serem aku kalo pitam time naik public....

Semalam masa balik dari lunch.... aku naik lift.. berasak2 la org.. kan lunch hour baru abis.... so ade this lady depan aku.. dia nak give way kt orang depan dia.... sampai stepped atas kaki aku... memula aku ingat pain biase.... rupenye luar biase... hasilnye hari ni aku jalan dengkut2 and kaki sebelah kanan aku sakit sampai peha... adela bruise ngn bengkak kat tengah2 kaki aku.... dan aku tak sumpah that lady semalam... pasal sakit sikit2 baru.... tapi hari ni dah tersumpah... pasal aku dah tak leh jalan laju.... dan berdengkut2... berdenyut lagi.... sakit woo.... (aku ni sangatla kurang penyabar bila sakit... huhuhu... ) aku rasalah berat dia dalam 60++ taw.... dahla tajam muncung kasut dia.... bahaya kan hi heel ni? memang la lawa je tengok org pakai... tapi boleh cederakan orang jugak.... aku dolu2 suka gak pakai hi heel... tapi mom cakap ko tu dah cukup ketinggian... tak perlu hi heel... hi heel untuk org yang nk tambah tinggi cam mak ni.... hehehehehehehe... dan aku memang tak minat pakai hi heel semenjak kawan ngan dear.. pasal jauh nau beza aku ngan dia nanti.... :)...

cerita sal kaki kanan aku ni.. banyak kali dia tercedera... ape taknye.... jatuh moto 2 kali... ade skali tu aku jatuh moto kat UIA sampai 1 bulan jugakla takleh move... sakit gila! pastu aku serik naik moto... last aku bawak moto time ni la... then ayah belikan aku kete untuk guna kat UIA..  dan reason ni jugakla aku tak pakai sangat hi heel.... teringat masa 1st time dear tengok scar tu... macam besar jugakla.. sampai skang leh nampak...dear cakap... abisla kene diskaun hantaran ni pasal kaki tak canteekkk.. sabar jea kan?? terseliuh tak yah citerla.. banyak kali....

kesimpulannye.. sesape nak pakai hi heel tu sila la pandang kiri kanan depan belakang atas bawah kalo nak melangkah.... kesianla kat kaki org lain cam yang aku dah terkena ni.... :(

p/s: nak picta kaki kanan? tak perlu kot?.. bayangkan sudah ek? :)

2 comments:

  1. anne pakai heel plak pijak semule kaki die =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kijamnye bunyik dia.... x igt la pulek muka yg mana satu kak nonie.. hehehheheehhhehe

      Delete