Monday 26 March 2012

Awal Ashaari and Scha! :)


Tahniah Awal and Scha... selepas menempuh banyak rintangan... bercinta-cintun.. akhirnye saat yang pasti ditunggu oleh semua org bercinta.... termetrai sebuah ikatan yang sah....

eh... poyo plak rasanye wording aku kat atas tu.... tapi seyesly.. happy untuk depa.... hope jodoh berpanjangan sampai bila2....

aku tertarik ngan awal masa citer ini main di panggung... dan aku tengok kat panggung and beli CD berulang kali..... pasal syok sangat, comel!... ade Awal, Lisa, Intan Ladyana dan hero malaya... Farid Kamil.... cerita dia memang santai... ala2 citer hollywood.. kalo gilap lebih mungkin lebih baik.. maybe boleh jadi cam citer Serendipity.. muvie romantic comedy ni aku tengok kat panggung jugak... sowang2.... masa tu masih study Matric. UIA kat PJ sinun.... sanggup tengok sowang2 ko! yela.. masa tu member sume ade balak... aku single lagi mase tu.... mana la diorang nak spend time ngan aku kan? hehehehehhehehe..

ok2... jauh melalut... nak katanye dua2 movie diatas adalah genre yang sama.. romantic comedy..... masa dalam citer I'M Not Single nih... awal jadi balak lisa... tapi lisa kene kawen paksa ngan farid.... Awal tak benti kejar Lisa neh.. sampai diorg haneymun pun ikot.. tapi last2 Lisa pilih Farid.. aku cam tengokla how Awal sangat bekerja keras untuk selamatkan cinta dia.... and Awal ciwek sikit dalam citer ni....  :)

Dalam VC kat aatas pun lepas Awal propose dia nanes jugak... means memang character dia kat dalam muvie tu sama dengan kat luar.... romantic dan ciwek sesikit.... hehehehehhhe... aku tanak komen mende lain..... Juz.. aku nak doakan kebahagiaan depa.. semoga selamat sampai bila2....

again... TAHNIAH AWAL AND SCHA.... semoga berbahagia selalu!

No comments:

Post a Comment