Tuesday 27 September 2011

Be Cool!!!

aku ni kadang2 suka blog walking time free2 kt opis.. kt umah.. suka forumn walking.. tu pun ikot mood jah... slalu pun aku baca jer... tak komen ape2.... malas.... dan  selalu pun aku hanya tengok tv. or main2 dengan akif kalo akif tak tido lagi.... en. suami memang balik selalunye lambat... pasal dia ade kedai top up.. so memalam dia pantau la kedai dia tu....

salah satu blog yg aku suka walking2 gituh blog bekas tunangan encik Apex, penjaga gawang team bola Malaysia. nak baca..klik sini  ye....

aku sebenarnye kesian gak tgk dia.. mcm2 kene kecam.... tp tula.. pada aku better kalo dah tak jadi.. takde ape2... better keep da mouth shut... biarla.. anggap jela dah takde jodoh... sedangkan kawen boleh cerai berai.. ape la sangat kalo baru tunangan gituh... life is so short.. enjoy jer..... kejar kebahagiaan didunia dan akhirat... bak kata sorg forumner tu yang aku baca komen dia.... ini tidak.. abis semua sedara waris bersuara tak puas ati.... isk2.. blog aku ni dah jadi blog hiburan ker?? takla... aku sekadar memberi coretan... bukan aku sokong Apex buat macam tu.... dan aku tak salahkan Elia bagitau kat donia ape dia rasa.... tak salah bersedih.. tapi berpada2lah memberi kenyataan.. impak dia lama.. cakap kejap jer... ape sangatla status kat FB... kalo tak suka boleh delete... tapi dari minda ramai yang dok baca itu ini camner nak delete?

aku ni pun bukan bagus sangat nak nasihat org... dolu2 time aku putus cinta pun aku nanges bagai nak rakkk jugak.... masa tu lagila banyak berlaku putus kasih time aku masih study undergraduate aku.. tapi aku ingat pesan cikgu aku... fokus ape yang penting dulu.. sesekali yang sedih pasti datang.. tapi cuba buat tatau.. lama2 immune la... dan itula yang aku cuba praktikkan time aku terbabas bilamana aku bercinta masa dolu2.... ade penah skali tu... time exam ko...! pening pala... asik nanes2 jah kije.. tapi aku kantoi gak 1 paper.. kene repeat.. yang lain nk kata excellent takde arr.. tapi above than moderate la....

so kepada elia.. nasihat aku.. jgn sedih ye dik... ade ramai lagi yg menunggu anda.... cube dengar lagu Alif Sattar... ade yg lyric2 yang tak macam aku tapi yang lebih baik itu la ini la... kadang2 song pun boleh wat therapy untuk kesedihan jugak... :)


No comments:

Post a Comment