Tuesday 7 August 2012

Roti jala dah jadi roti tikar??!

Assalamualaikum...!

isk.... kemain tadi nak jadik pokok kurma bagai.... skang dok post makanan plak...kan uolsss?... hahahahaha

aku blogwalking tadik... walhal ade keje bos kasik tuh!... tapi aku rasa tak bersemangat sangat!... buat research ko!.... Dedolu bulehla wat research sana sinih... student kan? tapi skang bakat menulis research dah pupus! chewahhh! (sebenarnye malas, cakap jela malas... senang!)

okay! aku nak tunjukkan makanan alah ni.......



credit picca to owners as tertera di watermark....

isu disini bukan resepi kueh jala yea puan2 dan tuan2.... isu disini adelah........... napekah kueh jala ini begitu cantekkkk? rerasa kalo versi aku harus warna merah mak ngah gituh!...... amacam uols? ade bran nak makan tak? hehehe..

citer bab kueh jala/roti jala ni... ahad lepas kami menjala la... alang2 aku wat kari daging mabelessss okay!.. proven by kawan2 mom.. diorang tanye beli ke gulai ni? mom dengan bergayanye bagitau.... wat sendiri la.. anak saya wat... bukak plak bekas roti jala... wah!.. kenyang nih makan roti jala ni.... uolss mesti tau kenapa kenyang kan?pasal dah tak rupa jala... rupa tali kapal hade! hahahaha... aku males nak amek picta..  mendowngrade penebarnye aje... yang penting bukan aku yea.... rasa dia pun sedap ok!!! tolak tepila rupanye.... ape ade pada rupa kan kalo rasa tak sedap!!?????  kan kan kan....

berbalik kepada perbincangan diatas... uols nampak tak botol plastik ituw? harus aku pergi ushar kedai jual barang plastik pasnih!........ dan versi aku maybe kaler merah dan pink.... tupun kalo ade orang sanggup nak makan... kalo tak.... versi kunen jugakla...... :)

puas atila kali ni.. roti abeh, kuah kari abeh.... apepun tak tinggai.... ade improvement nampaknye dalam proses pengkarian aku kali ni..... (sesekali masuk bakul best gak, selalu masuk lift je kan uols?)

p.s: kepada penebar ituw... Thanks daun keladi, lenkali tolong lagi.... :)

No comments:

Post a Comment