Wednesday 8 August 2012

Photographer Cilik!

Hi uolssssssssssssssssss.... Selamat berpose!... hari keberapa jangan tanye ea.. tak penah kira pun... :)

hari ni nak share picca banyak sikit.... wordless Wednesday gituh...tapi takdela wordless sangat kan?

ni collexion picta snap by akif while waiting me at post office last week. dia mintak hp Samsung cabuk aku tu je pun... so.. aku bagila.... bila dah sudah, dia pulangkan balik... masa aku check2 tu.. jumpala berkeping2 picca yg ok dan tak ok.... so aku letak sini yea yang ok la bagi aku... so enjoy!


 macam tangan gergasi tunjuk sport rim kete kan?

 No. 42? ade lg 2 digit.. tak cukup 4 ni..... hahahhaha...  tak bleh2.... haram uols sebagai org Islam....

 again... minat sungguh ngan tayar dan rim nampaknye?

 Yesszaaaa! Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat gituh!

 occupying KL? yes we are.... sinikan banyak lubuk rezeki?? 

hat ni aku tak tau ape motive dia.... mungkin timbunan paper..... chepah2 je.. chepah2 je.... (kata akif kalo kita sepah rumah, kalo dia sepah? senyap jeeeeee)

Aku appreciate ape anak aku buat... pasal aku penah baca kat buku parenting... as a parent, dia cakap kalo anak2 kecik tunjuk minat kepada sesuatu yang baik... sokonglah dia.... jangan condemn.. baru dia bleh develop self esteem dia dengan baik. insyaAllah..... Ameen!

No comments:

Post a Comment