Monday 11 June 2012

Untuk Dia.....


happy monday all!!!

selamat bersekolah semula untuk hadek2, anak2......... selamat berkerja seperti biase semula untuk pekerja2.....

hahahahhaha... lagu lagik..... kali ni lagu hadek2 yang aku upload..... tapi sangat comel..... pluas ade Aaron Aziz plak... pasangan plak ngan siti saleha.... teringat plak citer NORA ELENA... tengok repeat2 pun aku sanggup.. best!!! wink3.....

layan je lagu ni..... tak suka pun tak ape.... no force yek! tp comel bangat lagu ni....... sape nak kasik kat aku lagu ni? angkat keyboard... asik aku je kasik kat orang.... kan? sesekali nak jugak orang kasik lagu kat aku plak.... huhuhu.....

so.... layan kay.... lagu sleeq feat. najwa latiff- UNTUK DIA! untuk kamu, untuk kita, untuk aku, untuk kami.... untuk semua org......  :)

p/s: mesti korang tertanye2.. mana VC ade Aaron aziz tu kan? tengok yang kt bawah ni kay.....

No comments:

Post a Comment