Friday 16 December 2011

Dedikasi untuk guys yang ade ank pempuan...!











ok!.... dipagi jumaat yang mulia ini..... vid kt atas ni adelah Alexa dan Eliana..... diorg ni ank kepada Jorge Narvaez.. so Alexa Narvaez and Eliana Narvaez. An American... bapa tunggal.. masih buat degree dlm kajian etnik.... suka music, playing guitar.... etc... enjoy singing too much ngn his 6 yrs old Alexa.... dua2 adorable.. bijak n comel!!! sgt cute.... aku tau pun pasal aku tgk MHI pg td 16.12.2011... Kak Dina and alamakkk.. sape ek....? slalu dengan Abby Fana, kadang2 Ally Iskandar.... alahai.. lupe laaa namanye... :) banyak youtube diorg.. cube cari ea.. macam2 gelagat budak dua org nih... :)


lately aku ni suke tgk fatherly guys..... 2 hari lepas.... masa aku naik train dari Gombak ke Ampang Park.. aku jumpa sorg guy.. a macho guy ok! x selebet.... kemas je.. rupe cam muda lg.. from middle east aku rase..... dengan 2 ank pempuan dia... aku adore sangat la kan??? pasal aku pun macam tu masa ayah aku masih ade.... aku dan cik Fathin... dua2 permata hati ayah aku.... ayah sangat sayang kami.... sebab tu mula2 bila ayah aku takde... aku rasa cam aku bermimpi... aku tak menagis bila aku tengok ayah... sebab aku cakap ayah tido.... tapi bila ayah dibawa ke masjid... dibawa bawak masuk van jenazah... aku start meraung... aku kejar van ayah sampai smpai aku tak nampak kelibat lagi.... dengan takde selipar... dengan aku masih dalam pantangkan akif  40 hari... ayah pergi tinggalkan aku.... sampai skarang tears aku tak pernah kering untuk ayah!

al-fatihah untuk Wan Mohd Yusoff bin hj. Wan Mohamed Noor... (1950-2009)

dialah ayah terbaik yg aku ade... ayah yg sgt fatherly untuk kami adik beradik.... ayah yg sangat caring untuk kami.. ayah yg sentiasa peluk ank2 dia.. cium ank2 dia.... kemana2 aje dibawa kami... takde kami, ayah tak mahu pergi.... ayah yg akan dahulukan ank2 dia... dalam ape2 sahaja... terutamanye makan.... ayah yg akn makan lebihan ank2 dia... setelah ank2 dia puas makan... bila ditanya kenapa ayah tak makan sekali... ayah akan jawab.. takpe... ank2 ayah makan dulu... ayah dah tua.. ayah dah selalu makan dulu masa kecik2... tapi aku tau ayah bohong! sebab ayah tak pernah merasa jadi ank org kaya seperti adik beradik dia yg lain... ayah tak suka susahkan bapa dia yg memang org kaya kat kg. tu... masakan tidak.. ketika mana org lain berbasikal aje kemana2... bapa ayah sudah punya kereta sebuah.... pada masa tu hanya org yg betul2 kaya aje boleh beli kereta, televisyen.... dan sebagainye... mak cerita.. masa tu kalu nak tgk tv... kne tumpang rumah jiran2.... pasal tv masa tu mahal..... berbeza dengan keluarga ayah aku... yang sedia kaya...

sebab tu sampai skarang aku sangat suka ayah yang manjakan ank2 pempuan dia.. aku suka tengok.... aku rasa best sangat.. bertuahnye mereka sebab masih punya ayah dan boleh panggil nama ayah lagi... aku?? hanya boleh panggil dalam doa dan dalam kerinduan.... aku ralit tengok guy tu ngan ank2 dia... yang kakak mungkin beza 1-2 tahun dari adik.. tak macam aku ngn cik Fathin... kami jarak 7 tahun... berganda2 la manjanye kan?!! even dah kawen pun aku masih hug n kiss ayah....

No comments:

Post a Comment