Sunday 23 October 2011

Makin merapu nampaknye ini wanita!

aku baru balik dr baca  blog tukartiub... mungkinla aku  lambat cover citer ni kot? tapi aku nak ulas jugak...... merapula wanita ni... sudah2la tu dan paling aku x suke ialah..... ape motif dia tulis buku seumpama ini? desperado??, mendidik? atau ape? mohon pencerahan....... berhubungan intim secara rohani pulak?? aduhai..... sorry to say... yg aku tau.....  hubungan mesti secara sentuhan (tak kesahla sendri ke pasangan ker) ni baru boleh  kata logiklaa jugakkkkkk.....

ok2.. maybe cakap kene beli buku dia dulu.. kasik khatam, digest dulu... baru bleh komen.. yeah!!! tima kasih sahaja lah... kalo bg free pun mungkin aku lempar tong sampah... sejujurnye aku cakap.... genre buku camni aku tak layan... pasal merapu jer.... lebih baik aku baca social studies.. history.. cultural studies.... better kot?? atau buku biografi mcm kat picta ni ker........

chop!!!! buku ape ni yang aku cuba nak bgtau??? buku dia adalah...... Penulis buku kontroversi Seks Islam, penulis Hatijah Aam-- janda pertama  Allahyarham Ashaari-Arqam... (sebab dia ade byk bini kan?)    




bagi aku cam memalukan jugakla, dahla wanita yg menulis... huhu... antara petikan buku tu boleh dibaca di blog diatas.. karena aku tak nak tulis disini... cam segan jaaa.... 

No comments:

Post a Comment