Tuesday 18 October 2011

Citer Lawak Malam tadi....

Drama king betol akif lately... tau tak nape aku cakap camtu??? mlm td... akibat sampai umah lambat.. kol 8pm.... pasal dear keje shift petang.. so aku kne ride bus laaa.... so tertido awal... 9pm dh selamat...

dear balik dari kedai pun x sure kol bape... aku tengok2 dah ade atas katil sambil berebut lappy ngan si kecik ni... aku tak fahamla butiran pergaduhan itu... cuma... aku tetibe jadi incredible hulk.... marahkan sume yg ade kat situ... aku ni masalah sikit.... bila tido aku diganggu.... aku akan marah sesedap rasa jer... tak kira la sape pun.....

dulu masa aku tido ngn cik Fathin lagi dasat... dia kan macam buas sikit.... asik terkena akula anggota badan dia... mesti aku bangun dan kejutkan dia suh berganjak.. jangan tersentuh aku.... akibatnye dia pun gi tido luar... pasal dia cakap bila tido ngan aku dia tak tenang..
parents kami penah wat seperate katil... tapi bila aku lik asrama... adik aku tak nak tido sorang.. takut katanye pasal sebelah kosong... so bukak.. beli katil kelamin... bila dah jadi katil kelamin jadila kes kat atas tu....

dan selepas tu .. bilik terceruk tu jadi bilik family aku... bilik yang lama tu aku bagi sama cik fathin sowang la.. hehehehhe...

berbalik pada kisah aku jadi incredible hulk.. keadaan dah bising sangat.. papa taknak mengalah.. akif dok terjerit2.. aku ape lagi... mule2 suh diam... tak jalan.. suh kuar... tak jalan gak... last2 aku bagi secubit rasa.. melalak jap.. tapi pastu makin kuat pasal papa akif buat2 marah... dia memang sensitip sikit... dia terus bukak pintu bilik lari keluar gi bilik mak tok dia.. sambil ketuk pintu kuat2... mak tok dia dah tido bangun dengan terkejut2... sian plak... pastu aku gi tengok akif... dia buat2 nanes bila ade mak tok... pastu mak tok tanye nak cucu ke? dia nanes2 cakap nak cucu.. mak tok buat cucu.. aku tengok dia gelak2 sama aku.... drama king la tu kan? mak tok datang .... dia sambung nanes2... macam nak kenekan au plak lak kan??? huhuhu...

aku tanye akif.. nak tido sini ke? taknak tido ngan mama? mak tok cakap tak yah amek... letak situ... aku pun letakla semula dan balik ke bilik.... dear dah siap2 nak tido... sambil kacau2 tempat aku tido.. aku suh dia ganjak.. dia taknak... aku cakap kt dear.. kalo camni.. tido bawahla...!! sekali dear amek comforter n tido bawah.. aku macam.. alahai.. aku grau je kot? ah.. lantakla.. nanti dea sakit belakang dia naikla kan?? sudahnye... sampai pagi tertido aku ni... jaga2 kol 5 pg... still aku tido sowang atas katil.. dear pun terlelap kt bawah je.. sian plak tengok dia... pastu aku dapat idea nak usik dear... aku kejut dear..... bangun.... bangun.... bangun cepat... dear terkejut dan terus bangun.... aku cakap... dear.... bg i selimut.. i sejuk..... dear sentap kat aku terus tido semula....

ptg tadi dalam kete aku teringat kesah tu... dear kelat je senyum.... sambil cubit aku yg terbahak2 ketawa.... pasal aku berjaya kenakan dia.. hahahhahhahahha...

No comments:

Post a Comment