Tuesday 14 June 2016

Penyakit housewife

Penyakit housewife skang.. At least penyakit aku lah sorang2.. Iaitu... Tengok drama... Haru betul... Skang aku kemain dok repeat "dia semanis honey".. Padahal buku2 takde pun nk repeat selama ni... Nampak sangat rajin aku kan??? Tapi...... Aku tengok banyak drama pun keja rumah masih bjalan ye. Idaklah smpai anak2 aku nak makan pun tak de ye. Atau Pakai baju busuk ke kan? Bukannya ape.. Kita ni klu addicted tak kisah la untuk ape skalipun jangan sampai leka. Ape benda pun tak jadi kan..... Betul tak?  Banyak kan kes kita dengar akibat kelekaan ni. Mintak2 semua berwaspada selalu terutamanya yg ade anak kecil. Tak boleh leka sangat. Diorg ni akal banyak bersambung dari kita org tua ni... Mak aku selalu pesan, klu budak2 diam tu tolong pegi tengok. Adelah kerja dia.  
P/s: Selamat berpuasa semua.. Sedar tak sedar dah 9 hari berpuasa. Cepat masa berlalu kan... Walaupun begitu... Ada sesetengah perkara dah berubah.. Ada sesetengah perkara yang takkan berubah sampai bila2 pun tak kira lah berapa banyak masa dah berlalu.. 

No comments:

Post a Comment