Tuesday 30 April 2013

Iron Man dan Iron man Papa...

Assalamualaikum uolssss!!

Selamat Hari Buruh!!!

Selamat berDemam Gwiyomi larh....... Demam Iron man dan macam2 demam akan muncul lagi....

ni seakan2 robot ironman yang akif paw papa dia last weekend... dekat Jusco AU Keramat.. suatu pencarian dari SOGO sampai JJ Wangsa Maju taw!... papa dah nak give up sebenarnye... tapi kesian kat akif sampai tahan tido semata2 untuk dapatkan robot iron man....

 ihsan pokcik google

ni plak suit Iron man papa........... leather racing suit... tanye rega.. senyum je dear tu.... boleh beli S3 sebijikla senang citer..... :) jika ditanya tidak jeleskah aku? tidak..... sebab post ini kekeke.......

so akif bertanyala papanye.. papa... mana topeng yer? boleh terbang ke???.. papanya jawab... papa pakai helmet... ironman ni pakai helmet.. boleh terbang!!!! boleh lapp cecah lutut woo... aku juihkan je bibir... yelaaaaa... boleh terbang la sangat!! mintak jauh, nauzubillah hi min zalik!!!....


ihsan pokcik google

kekdahnye kami dah nonton iron man ni masa sabtu 27 hb tu.... kat sini je.... dekat ngan umah satu hal.... senang nak balik rumah lepas letih nonton.... amek couple seat kami pada hari tu.... errr... bukan couple sangat pun.... bertiga kot?.... saje amek couple seat... luas sikit nak doknye... dibuatnya akif nak tido boleh sama2 pangku..... hehehehe....

yessszaaaaa... seperti jangkaan aku..... yg terjaga dari awal sampai tamat cerita adelah aku SAHAJA... manakala dear and akif boleh tido plak.... punye best citer tu bantai tido dua beranak tu plak... or mungkin aku ni yang terlalu excited.... maklumla dari ironman 1, 2 aku tak pernah miss tengok!!!... 2008, 2010 dan latest 2013.. hehehehe...

aku suka tengok superhero ke eh? boleh dikatakan ya.. sebab aku suka  tengok life diorg ni perfect... at the same time gagah dan caring kat partner masing2.... awwww...... cair nyah!!!

review?  ala...... korang pegila tengok sendiri kat panggung sementara stok masih ade... kekekeke.... mungkin pada sesetengah org akan cakap... ala... lebih kurang je citer2 superhero ni.... pada aku enjoy je... merely enjoy.... mungkin adela part2 yang kureng disukai dalam citer tu nanti tapi takyah fikir sangat la... tengok dengan free mind aje kay??....

lagipun dalam suasana tegang gini.. dalam 4 hari lagi..... the battle is begin!!!... molek santai2 je... takyah extreme sangat.... yang penting nekadkan hati pilih yang terbaik yang korang rasa boleh bagi kebaikan untuk agama korang, hidup korang... settle!!!!

Selamat Keluar mengundi BAGI YANG LAYAK DAN PUNYA IC BIRU YANG SAH SAHAJA!!!

p.s: ic beli/free tamo kuar undi ok?!!

No comments:

Post a Comment