Monday 22 April 2013

D.U. I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tolonglaaaaa....... wahai pemabuk2 sekelian...... kalo korang  nak MATI pun!... jangan menyusahkan orang lain.... kesianla kat orang yang masih nak hidup......

pihak berkuasa tolongla pantau diorg ni... dah dibagi minum secara bebas, ape lagi.... buatlah keja lebih sikit!

berapa ramai lagi kena jadi korban mangsa orang tak bertanggung jawab gini??... dah sah2 jenis tak sayang diri sendiri.. lagi mau ancam nyawa orang sekeliling pulak... sungguh penting diri sendiri...

sebab tula aku selalu marah dear kuar lewat malam.. paling lambat kol 12 mlm mesti dah ade kat rumah... bukan sebab aku kongkong dia.... aku cuma nak pastikan dia okay!.... aku risau tiap kali dear kuar sampai 1-2 pagi... sebab aku takut mende gini berlaku, nauzubillah!

semoga yang langgar penunggang motosikal 7 orang meninggal tu dapat balasan setimpal dengan perbuatan dia!... semoga ini menjadi pengajaran juga untuk semua org... dah tiba masanya akta DUI di perketatkan lagi.... dah tiba masanya!!!!...

UBAH!!!!!.. INI KALILAH!!!




No comments:

Post a Comment