Friday 19 April 2013

Happy birthday to me!

tetibe je.... takde entry.......... senyap je selama nih.................. ade je.. cuma takde mood nak mengarang...

tetibe hari ni semangat nak menulis plak...... :)

ade ape2 ke nih???...... ape????...... mana ade ape2..... saje nak menulis je.....

ahakssss!!!.....

aku nak tulis jugak.... dear marah sebenarnye..... dia tak suka aku tulis sini.... tapi aku nak express jugak kegembiraan aku.... at last.... aku dapat hand beg kaler merah..... merah darah........ on my birthday..... hehehehee.. gambo tak payah la.... malas nak upload.... apepun thanks dear.....

"u.... dah satu set yer ni... wallet takyah tukar... masih baru..... leather tuuuu.... pakai sampai koyak sambil gelak2... hahahhaha.....

skang ni dah dapat handbeg merah plak..." mama bergaya kali ni ye....

(awwwww... thanks buchuk!.... really like it.. )... brand feveret aku memang carlo rino.... berkenan di hati tapi tak sedap dipegang!... hehehehe... aku lebih suka rasa best dari tengok je yang best ... kan kan kan?..... so aku memilih sembonia kali ni.... price?... tak payahla reveal... tak suka lah... yang penting alhamdulillah!!!...

berbalik pada gift.. org bagi betis nak peha plak kan? aku mintak kasut plak.. walhal baru je dapat kasut.... last two month.. leather itam.. uiiii banyak naw aku paw dear kan?.... nak paw sape lg??? satu2nya dear aku ade adelah dear..... dear angguk je... tapi dear gelak lepas tu....

nape gelak dear???....

pasal i tau takde saiz nanti..

apesal plak? ade lahhhhh, mesti adeeee....

kita tengok yeee.... saiz kaki u tu payah nak dapat.. dah kenan takde saiz je selalu.....

ok... kita tengok... (sekali datangla promoter.....)

maaf puan... yang ni abis saiz... ade kaler lain... merah da abis.....

awwwww!!!! senyum kelat jelaaa...dear dah gelak kat aku....

selalu gitu kan u?... kesian u.... bukan i taknak belikan ok???!!!

ye la2..... takde rezeki plak.... takpela dear.. nanti kita tengok tempat lain k?

uiksss kne belikan jugakla ni... huhuhuhu...

apesal??? x leh ke?

boleh2... anything utk mu sayang........  kekekekeke...

p/s: hey!.... getting 3 seriessss!!!!.... semoga hari ni dan esok lebih baik dari semalam..... amin!

No comments:

Post a Comment