Tuesday 19 April 2011

Welcome Note

Assalamualaikum....

dan salam sejahtera semua.. (ade ke org yg baca blog aku nih?.. hehhehe)

ni kire nota selamat datang... untuk kali kedua... pernah ade blog dulu satu, tapi dipadam atas sebab yang tak dpt dinyatakan disini....  aku suka menulis... tp ikut emosi aku... jd skarang emosi aku dah datang untuk menulis...

aku nak terbitkan blog aku ni  masa sempena kelahiran aku 15 april yg lepas... tapi asik tertangguh ajer.. jadi skang aku kne mulakan jugak... sebab dah lewat beberapa hari nih.... hehehhehe... blog ni akan menjadi sebahagian dari tulisan seharian aku, gambar2 menarik untuk dikongsi atau ape2 pendapat yang aku rasa macam nak kongsi...


Aku rasa cukupla aku tulis mukaddimah ni... kalo ade yg bagus aku tulis, sila kongsi dengan org lain.. kalu ade yg tak bagus... sila tegur aku... aku bersedia untuk ditegur.

No comments:

Post a Comment