Friday 10 July 2015

Penangan M.A.I.D

Assalamualaikum... Ramadhan kareem! Malam ni nak citer ape ek? Ok. Tarawikh dan qiyamullail first. Mana tau jumpa malam al-qadr kan? Second.. Malam ni last rasanya citer M.A.I.D.. Hahahaha maybe posting aku ni sampah.. But like i care? Ahahhaha... Citer zul ariffin ngn ayda jebat. At first dedua bukan favour artists pun.. Tp dah tertengok sekali cam best plak. Layan gakla episod pun da tengah masa aku tengok tu. citer dia best... Tp.....  Sampai aku kene tengok time org takde. Anak aku gi sekolah.. Hubby gi keje. Tapi nya adelah.. Citer tu terlalu romantik untuk dipertontonkan. Enough... Malas nak spoil bebanyak. Overall citer lagi kuat dari isteri separuh masa yang sebelumnya tu. ok. Ade satu lagu dalam ni zul nyanyi ngan gitar... Sikit je dia nyanyi tp suara dia not bad. Lagunya adalah... Cant help falling in love woth you- elvis presley. Best.. Senyum sendiri je ai dengar you!!! 'Wise men say only fools rush in, but i cant help falling in love with you'........ P/s aku nak masukkan video kat sini tak reti arr... Aku post guna semak fon je ni. Malas nak on lappy bagai..

2 comments:

  1. salam, blog stumble je nih., hehe2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ws. Thanks singgah mr/ms tiga lalat... Lama x hapdet pun.. Penyakit M melanda.. Kekdahnya..

      Delete