Saturday 19 November 2011

Bola! Bola! bola! Sukan SEA

yeah.... sekarang ni kan org dok sibuk ngn bola.. dan paling menonjol dalam sukan SEA adelah bola... fan dia ramai wooo.... aku layan gakla semenjak dua menjak nih... last time kan Mal vs Indo.. Kita menang... nak kuar drstadium gelora tu kne naik kete perisai ko! huhu.... punyela takut kne ambush kan? yeala.. bersedia je dgn banyak kemungkinan.....

dan hari ni..... Mal vs Myanmar... game quite tough... dua2 tak dapat score ape kat setengah masa pertama... until minit ke 80 camtula.. hasil jaringan Fakri... alhamdulillah.. sebenarnye percubaan Mal byk.. seingat aku.. yg betul2 depan pintu gol je ade 3 kali.... tapi tula... takde rezeki lagi sampai separuh masa kedua kan? tapi terubat jugakla... dapat la 1..... alhamdulillah.... Mal will go to finale!!

tapi takdi ade mende yg wat aku sedey bila tengok masa dah abis game.. Ong Kim Swee (coach) nak turun padang jumpa player... tapi dihalang oleh security Indo... aku macam sedey sangat... kan game dah abis? knapa layan dia camtu??? aku rasa cam sangat tak adil! seyess....!!!.. sempatla aku sumpah seround dua bila tengok camtu....

Tapi takpela... at least he did good job! train bebudak tu main elok2 and bebudak dah cuba yg terbaik utk team dan paling penting untuk negara! kudos special to APEX...!!!!... tahniah untuk semua...! jumpa nanti finale.. x silap aku 21 Nov nanti.. maybe jumpa vietnam or indo kot? pasal diorg plak yg match nanti.. so sape menang nanti jumpa la Malaysia untuk finale.. apepun..........................


Malaysia Boleh!!!!!!

No comments:

Post a Comment